dilluns, de desembre 28

Sants Innocents



Avui he tornat a l’hospital. Sembla una innocentada però no ho és. Em van trucar per donar-me hora el dia 28 a les 11 del matí, per fer-me una prova.

- El truquem perquè la doctora M. li va demanar una eco. Li va bé el dilluns 28?

- Perdoni, no m’estaran fent la innocentada abans d’hora, oi?

- Aquí no estem per perdre el tremps. Li va bé o no li va bé?

- Sí senyora, el dilluns 28 a les 11 estaré allà per oferir el meu cos a la ciència

- Com diu?

- Que no es preocupi que dilluns em va molt bé.


Així que aquest matí a les onze menys deu estava jo assegut a la sala d’espera com un bon minyó, esperant que em cridessin per fer la eco. Mentre esperava ha passat una infermera amb una llufa a l’esquena, la Maria, que estava al meu costat m’ha dit:

- Has vist, a aquesta li han clavat una llufa

Jo, que sóc mal fiat de mena li he contestat:

- Potser s’ha la posat ella mateixa

- Vols dir?

- Jo de petit ho feia

- Ah, sí?

- Sí, el dia dels innocents abans d’entrar al col•le, em posava una llufa a l’esquena i així els companys no em tocaven els nassos durant tot el dia

- Tu, ja des de petit has sigut una mica raret, oi?

- Més que raret, he sigut un supervivent. Perquè me la fotessin els altres, me la fotia jo i així enllestia. Diguem que era una forma ràpida d’enllestir un joc tonto

14 comentaris:

Sergi ha dit...

Contra això, no hi ha possible resposta. Tothom pensant que ha us havia fet la broma algú, i vós tranquil sabent-se amb la llufa penjada, però sense cap greuge desconegut. Ben pensat això. Ja de petit éreu llarg.

neus ha dit...

Sou un home savi Avi!

Jordi Casanovas ha dit...

bona aquesta! me l'apunto per l'any que ve.

Rita ha dit...

Molt savi, certament... :-)
Bon any, avi, i petons!

the silver blue sea ha dit...

Feliç 2010, Avi
Petonet

El veí de dalt ha dit...

Ja, ja! Quw bo!

DooMMasteR ha dit...

Molt bo, si senyor! Millor ja s'ho fa un mateix...

Per cert, la seva vinyeta del diumenge passat va ser genial! Moltes felicitats!

L'Avi.- ha dit...

Més que llarg, de petit era ja un supervivent, benvolgut Xexu...

L'Avi.- ha dit...

Més que savi, el que passa és que la vida m'ha fotut molts calbots, benvolguda Elur

L'Avi.- ha dit...

Apunti, apunti, benvolgut Jordi, que jo no sóc com la SGAE i no cobro drets d'autor

L'Avi.- ha dit...

Malgrat que sigui una mica tard, bon any a vostè també, benvolguda Rita

L'Avi.- ha dit...

Igualment benvolguda Silver...

L'Avi.- ha dit...

Vos que em mireu amb bons ulls, benvolgut Veí

L'Avi.- ha dit...

Mooooltíssimes gràcies, benvolgut DooMMasteR, sempre és bo sáber que la feina que fa un, agrada algú