divendres, de gener 15

Relats Conjunts


Va entrar tota mullada amb els cabells fets un nyap


- Li podria dir en Tomàs que surti un moment, sisplau

El conserge es va aixecar del seu lloc per anar a buscar-lo.

Ell, va sortir somrient entonant la seva característica salutació

- Molt bona niiiiiiiiiiiiit

Sense donar-li temps a que acabés l’allargament de la darrera paraula, el va agafar per la collonera i mentre li retorçava li va dir:


- Així que avui faria un sol espatarrant, eh?. Doncs mira, els calers que m’he gastat en la pelu a prendre vent


El va deixar a terra recargolant-se de dolor al costat del pobre conserge que estava estorat.

D’una revolada, va arramblar amb un paraigües que hi havia a l’entrada. Un cop al carrer seguia emprenyada, però amb una sensació d alleugeriment.


Va veure que s’apropava un taxi i el va aturar.

19 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

Bravo!!!! Quin fart de riure per déu.

Alepsi ha dit...

Jajajajajajajajajajaaja! Què gran, ets, però què graaaaaaaaaaaaan!!!! Jajajajajajajaja!

Hòstia, pobre Tomàs... xDDDDDD

Sergi ha dit...

Hahaha! M'agrada el relat perquè jo al Tomàs Molina de Polònia ja li faria això de normal, que em fa molta ràbia. Ben trobat!

Garbí24 ha dit...

Ostres pobre Molina...jajajajajaja, molt bo molt bo

Anna Tarambana ha dit...

Molt bo! Si que s'ho mereix si, que a mi em fa molta ràbia!!

Molt ben trobat avi! :)

zel ha dit...

Osti, casumlolla, quin fart de riure que m'he fet!!!!

Boníssim, avi!

kweilan ha dit...

Superdivertit!!! Molt bo!

fanal blau ha dit...

A mi em sap una mica de greu per en Tomàs...perquè li haurà fet un mal de collons!!!
Molt bo!!!!!!

Elfreelang ha dit...

Uix quin mal que deu fer! bon relat! m'ha fet riure!

Rita ha dit...

Hahahaha genial, avi! Sou més que bo!

Anònim ha dit...

Molt booona nittt!

és un "mini" relat molt bo!

Anònim ha dit...

jajajajajajajjaaja!!! em trec el barret! si senyor, que bó!!! Moltes felicitats!!!!!

La Meva Perdició ha dit...

Un altre dia el conserge s'ho pensara dos cops abans de donar consells. Una dona fascinant!

adrià ha dit...

Osti!!! He rigut molt, divertidíssim!!!

manuscrits ha dit...

Hehehe! Genial!

assumpta ha dit...

Hahaha!
Pobreeeet! I ara qui haurà de donar el temps? el mini-molina?
Molt divertit!!!
:)

Pd40 ha dit...

Benn trobat, avi :) Pobre Molina, farà el temps amb la veueta del mini-Molina XD

Una abraçada, espero que vagi tot bé!!

El veí de dalt ha dit...

Eo! Tens un emiliu meu a la bústia. Em dius alguna cosa? Records!

Green Kokichi ha dit...

Condo Manager has been delivering cutting edge software solutions for the community association industry for over two decades. We are continually researching and improving our software to stay up to date with the demands of the management industry. Our software is used by hundreds of self managed communities across the US and Canada

Marketing Firm
Condo Manager