dijous, de gener 27

Una mica més i m'hi deixo un ull de la cara...

Cada cop agafo menys el cotxe. Intento desplaçar-me amunt i avall amb metro, és més tranquil i més econòmic.

Malauradament, la meva parella, l’ha d’utilitzar pràcticament a diari. Algunes vegades, l’acompanyo a la feina i després la vaig a recollir, així no ha de perdre el temps en buscar lloc per aparcar.

L’última vegada, al tornar, es va encendre el xivato de la benzina i vaig pensar “li posaré benzina, així li estalvio feina”.

Dit i fet, m’aturo en la benzinera de prop de casa, en la que per sort encara hi ha essers humans que es dediquen a posar-te-la (em refereixo a la benzina) i, tot xulo, li dic al bon home:

-Ple, sisplau

- Ple?

- Sí, ple...

L’home va posar la mànega al forat, miro la pantalla del sortidor i em vaig quedar estorat veient com les punyeteres rodetes on hi ha els números dels litres que et van posant i els quartos que et costarà van començar a girar a una velocitat endimoniada.

Encara no m’havia recuperat de l’ensurt, quan les rodetes es van aturar de cop i l’home em va dir, amb un somriure

- Ple.

Sabia que la benzina, darrerament s’ha apujat, però no et fas càrrec del tot fins que no t’has de rascar la butxaca per pagar.



7 comentaris:

Sergi ha dit...

Per sort, no tinc cotxe, i així estalvio. Fa un temps que vinc pensant de comprar-ne un, però és que amb el tema aquest se't passen les ganes!

Jesús M. Tibau ha dit...

haurem de tornar als cotxes disseny Picapiedra

DooMMasteR ha dit...

2 gotes si us plau!

L'Avi.- ha dit...

Molt millor que no tingui cotxe, benvolgut Xexu, ja que el problema no és comprar-lo, el problema, i gros, és mantenir-lo

L'Avi.- ha dit...

Doncs, no cregui que és una idea descabellada, benvolgut Jesús, la de benzina que estalviariem

L'Avi.- ha dit...

Dues gotes, però tot i això vagi preparant la butxaca, benvolgut DooMMasteR, que dues gotes, hores d'ara valen quasi tant com un sopar.

RaT ha dit...

Aquest dimecres vaig posar 10 eurus de gasoil. Cutre? si, i què? (avui he cobrat, ara ja el puc tornar a omplir) ;)